Presentkort skickas till [email protected].

Ja, det har ju gått ett litet tag sedan jag skrev här sist, men jag och Bekanten har varit utomlands och ni vet hur det är då med uppkopplingar plus att man vill bara ha en paus från mobil och allt sådant där.
 
Idag åkte jag i alla fall extra tidigt till skolan för att fixa lite pluggrejer innan min skrivpartner kommer så därför sitter jag och skriver här. Vi håller på med en uppsats och varje gång vi suttit och skrivit har vi suttit vid ett specifikt bord, men tror ni det är ledigt idag eller. Inte direkt va. Sista gången vi ska sitta med uppsatsen innan inlämning och vårt bort är taget, inte okej. Jaja.
 
Igår var vi hos Bekantens föräldrar och hälsade på. Eller ja. Bekanten umgicks, själv blev jag så sent klar med uppsatsskrivandet att jag inte umgicks så mycket som att jag åkte dit, fick mat och födelsedagspresent för att sedan direkt åka hem. Just det, under den här bortaperioden har jag gått och blivit gammal, åldern till trots hade jag en fin födelsedagshelg med bland annat brunch med Bekanten och Lillebror. Två personer som inte är helt optimala i en buffémiljö. Efter tre tallrikar mat och två tallrikar efterrätter satt de och dividerade sinsemellan om de skulle ta mer eller inte. De tog mer. Och ångrade sig, högst icke-oväntat, efteråt eftersom de blev helt galet mätta och gnällde "ut, vi måste ut och få luft".
 
Just det, jag kanske skulle skriva vart vi åkte också. Åland. Med Eckerölinjen. Runt fem härliga timmar tur och retur. För två veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback