Fler röda dagar åt folket!

Sockerskrubb och Dreamwash dusch smoothie från Lush. Underbara att blanda och använda tillsammans.
 
Jag började dagen som vanligt vid fem-halv sex-tiden. Då gick jag upp och började direkt skriva på en hemtenta jag har inlämning på nu i dagarna. När Bekanten vaknade vid åttatiden åt vi frukost bestående av jordgubbar i mjölk och finmacka. Efter det hade jag lite chilltid innan jag gick all in i duschen med Lushprodukter, Niveas hudlotion man tar i duschen*, hårmask, ansiktsskrubb och allt vad det finns. Efter duschen blev det ansiktsmask och extra hudlotion eftersom jag ville "lyxa till det lite".
 
Medan Bekanten marinerade middagsköttet, lövbiffsrulader med fetaost i, gjorde jag dillomelett till lunch med champinjoner och rökt kalkon i. Nu väntar jag på att Bekanten ska duscha klart för då ska vi spela något spel han ville visa mig och i kväll blir det soffmys.
 
Ja, men ni hör ju. Så här borde man ha det jämt. Ja, eventuellt minus hemtentan då.
 

*Så bra! En av de bättre uppfinningarna på duschområdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback