Trångt, men vad gör man inte för världens bästa lillebror.

Jag och Bekanten har öppnat vandrarhem. Lillebror bokade in sig för flera månader sedan, och i veckan undrade han om en kompis fick sova några nätter för hans boende hade falerat på något vis.
 
Lillebror, och det är inga fel på hans kompis heller, är dock helt perfekt att ha som gäst. Imorse kom han tydligen hem klockan halv fyra. Jag skriver tydligen för varken jag eller Bekanten vaknade. Och jag är en av världens mest lättväckta individer. Så när jag vaknade vid fem var jag säker på att han inte kommit hem än, och eftersom jag är lite (ganska) hönsig blev jag först lite (ganska) orolig. Men när jag gick upp stod hans skor i hallen.
 
Och han är inte bara bra på att vara tyst. Jag och Bekanten var på IKEA idag, och när vi kom hem hade Lillebror diskat disken som stod i diskhon.
 
Ja, där är jag nog klar med skryt om min lillebror för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback