Det är kul med lack.

När vi nu ändå pratade om ordning igår så passade jag i veckan på att organisera om mina nagellack. Tidigare så hade jag dem alla i färgordning, men det blev så himla rörigt rent flaskmässigt. Nu är de tre översta raderna perfekta, men eftersom de två nedre är av olika sort ser de fortfarande lite röriga ut, men det är i alla fall bättre än tidigare.
 
Och ja, jag har ganska många nagellack. Alla är inte med på bilden, men totalt har jag nu exakt 100 lack. Jag har nämligen color wheelat alla och numrerat och skrivit upp vilken som är vilken, varför jag alltså har sådan koll. Vissa gillar skor, andra handväskor eller märkeskalsonger men nagellack är definitivt min grej. Jag har så svårt att stå emot ett lack om jag tycker det är fint. Men, ja. 100 stycken är ganska många även om jag ser lackandet som en hobby. Så jag måste börja försöka stå emot i större utsträckning nu tycker jag.
 
En vacker dag ska det här stället upp på väggen. Det råkar bara förhålla sig så att skruvarna som var med var värdelösa så vi måste ordna nya sådana. Och ja, ärligt talat så lär det inte bli gjort förrän nästa gång pappa kommer. Tror inte han har varit här utan sin skruvdragare någon gång faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback