Höst, tack.

Jag försökte mig på att organisera mitt smink idag. Hade bara en låda förut men den var minst sagt överfull så köpte en ny, för några veckor sedan, och idag skulle jag äntligen reda upp det. Riktigt så blev det dock inte. Jag gjorde en del men det är alldeles för varmt för att tänka så jag gav upp. Jaja, allt ligger ju inte bara i en hög längre.
 
Hatar verkligen den här värmen. Igår kväll började jag nästan gråta för att det var så varmt när jag skulle sova. Om det inte vore för min spindelskräck skulle jag sova på balkongen. Orkar verkligen inte med det här, längtar efter svalare väder.
 
Måste komma på något till middag också. Det är knappast lockande i denna temperatur att slava vid spisen. Jag ska göra något med fisk, så långt har jag kommit i planeringen. Det är i och för sig inte jättelångt, men man måste uppskatta de små delmålen i detta väder.
 
Så. Där känner jag nog att jag klagat klart över vädret för denna gång. Nej, vänta. Ge mig molnigt och 20 grader. Så. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback