Blommigt.

Torsdagstemat denna vecka är blommor. Och jag gjorde ju just blommor till förra veckans tema. Det jag tänkte redan förr veckan var att ta några av de blommorna och sätta in dem i en ny header. Det är förmodligen inget permanent, men jag känner att allt är bättre än den gamla trötta bilden jag hade innan, och tyckte att just idag var rätt dag att publicera den. Och jag vet att det ser olika ut på olika datorer i olika webläsare med själva utseendet med avstånd här och där och inte ifyllda ramar på andra ställen, men det tänker jag att vi får stå ut med. Något annat vi får stå ut med att det inte matchar resten så bra, men jag hittar inte filerna på datorn och hur roligt är det egentligen med för mycket förändring på en och samma gång. Och snälla, låt oss inte ens tala om hela den här färginställningsgrejen på olika skärmar. Gör mig så deprimerad. På min "målardator" är färgerna alltid perfekta, men på de flesta andra skärmar bli färgerna mycket varmare. Det handlar ju om inställningar, men ändå.
 
Hur som helst hade jag inte tänkt göra något mer än den förändringen denna vecka, men i och med att jag har massor med tråkig kurslitteratur att ta mig igenom fann jag ändå mig själv sittandes och kladda ner något snabbt. Om ni har pluggat förstår ni vad jag pratar om...
 
Veckans tema sattes av Smäm och det är där ni går in för att se fler bidrag denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Fossan

Jättefin!

Svar: Tack!
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback