Ny förvaring och en WIP.

Bokaskarna fick flytta in i min nya hylla från IKEA. Pappa var här förra veckan och då passade jag på att äntligen skaffa mig en hylla till skrivbordet, innan fanns ingenstans att ha saker där, men det är nu ordnat.
 
I hyllan kan ni även skymta bilden jag håller på med för närvarande. Tog äntligen tag i mig själv och försöker mig nu på analogt tecknande. Det var väldigt många år sedan så det går minst sagt trögt. Saknar datorn hela tiden. Ctrl+Z funkar ju tyvärr inte med papper och penna. Jaja, vi får väl se vad det blir av det. Är åtminstone planen att lite tecknar- och målargrejer ska upp i hyllan för att bli mer lättåtkomliga så jag kan försöka ta tag i och öva mig på det analoga. Innan var det en kamp bara att få grejerna ur garderoben så lusten hann dö ut. Plus vetskapen om att det ändå aldrig blir som jag vill när jag kommer utanför datorernas förlåtande värld. Men, man kan ju inte låta rädsla att misslyckas styra en för alltid så det är bara att öva, öva och sedan öva lite till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback