Min godisskål med mjukgöring.

Jag är väldigt beroende av läppmjukgörare av olika slag. Min favorit alla kategorier är egentligen Burt's bees läppbalsam med solskydd och granatäpple tror jag det är, eller om det är passionsfrukt? Jaja, den älskar jag, men har inte lyckats hitta den igen sedan mina tre jag hade tog slut. Så efter det har jag varit på jakt efter ersättare. Nivean på bilden är bra att ha på natten, och dagen, men eftersom det är sådan man tar med fingret använder jag den av hygienska skäl bara hemma. EOS luktar underbart och fungerar bra, men ibland blir det lite sådär vitt kladdigt på läpparna. Och Baby Lips. Vill fortfarande ha det rosa och röda innan jag är nöjd. Jag gillar dem, lite kladdiga i början men håller läpparna mjuka.
 
Perfekt att ha den här lilla skålen vid dörren så får tycke och smak för dagen avgöra vilket, och ibland vilka - jag erkänner, som får följa med ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback