Byta namn till torsdagstemabloggen kanske.

För fullstor version, klicka här.
 
Okej. Så tydligen har jag inte skrivit något sedan förra veckans torsdagstema. Jag trodde att jag hade det, men tydligen inte. Hur som helst. Eftersom jag har massor av skolarbete att få gjort bestämde jag mig för att göra ett bidrag till veckans tema spegelvänt. Det blev inget avancerat, men om man tog bort skaftet skulle jag ändå kunna tänka mig att ha det som en fickspegel i väskan om det kom med lock. Något som jag för övrigt letat efter men inte hittat någonstans i lämplig storlek och prisklass. Var är H&M, Lindex och alla de där kedjorna när man verkligen behöver dem liksom.
 
Fler bidrag hittas denna vecka hos temasättaren Smäm.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jättefin spegel! Skulle också kunna tänka mig att ha en sån! Om du inte hittar på H&M etc så tror jag att jag har en liten rund som är från Indiska, kan vara värt att kolla där :)

Svar: Tack, vad kul att du gillade den! Ah, Indiska det ska jag kolla =)
therese

Postat av: Fossan

Jättefin, en sån vill jag också ha! :)

Svar: Tack, kanske får skaffa mig en karriär som spegeldesigner =)
therese

2014-04-25 @ 09:26:40
URL: http://fossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback