Velmaja.

 Gillar även detta väder.
 
Jag vet inte hur ni känner er idag men personligen känner jag mig halvokej och halvbra samtidigt. Halvokej för att jag varit sjukt velig på senaste och för att jag vaknade med ont mellan skulderbladen,  och halvbra för att jag älskar det här nya friska vädret hösten kommit med.
 
Jag har även en ny mobil. Sony Xperia zr. Min gamla LG Optimus 2x bestämde sig nämligen för att utöver alla buggar den redan hade börja stänga av sig själv trots att den var nyladdad. Ingen jättesexig egenskap hos en mobil. Velade hur länge som helst över vilken mobil jag skulle välja och till slut tröttnade jag på att vela och bestämde mig helt enkelt för att ta zr. Fast till och med när jag öppnade paketet med mobilen var jag osäker,  samt när jag bytte från vanligt sim till microsim. Men efter att ha använt den lite nu ett tag känner jag mig ändå nöjd med mitt beslut. Tror jag.
 
Ja, ni förstår kanske hur jag har det. Tur med vädret i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback