Torsdagstema, ett skönt bad.

För fullstor version, klicka här.
 
Kanske inte mitt allra bästa verk, men blev så glad över att se att torsdagstemat var tillbaka att jag kände att jag i alla fall borde medverka för att jag på riktigt tycker att det är ett väldigt trevlig initiativ. Nu vet jag inte hur det kommer gå i fortsättningen, eftersom jag hade svårt att få något gjort denna vecka och det här veckan jag har mest tid i de närmsta månaderna, men jag ska i alla fall försöka. Även om det får bli sådana här snabbversioner.
 
Hur som helst, flera bidrag hittas denna vecka hos artemilia.
 

Kommentarer
Postat av: smäm

Fin! :)

Svar: Tack! Gillade dina fåglar =)
therese

Postat av: artemilia

En liten 2-minuters skiss hinner man alltid med försöker jag tänka :) torsdagstemat är ju fantastiskt bra grej för att hålla igång :) Kul att du är med!

Svar: Ja, jag ska försöka under hösten i alla fall, så får vi ser hur det blir med den saken. Älskar hur som helst torsdagstemat!
therese

2013-09-05 @ 20:46:08
URL: http://artemilia.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback