Torsdag, torsdagstema, ett streck.

För fullstor version, klicka här.
 
Ja, när jag såg veckans torsdagstema hos Bokkei så insåg jag direkt att det här skulle bli en sådan där vecka där man tar temat, och förenklar det för sig själv. För jag hade tyckt det var trevligt att verkligen utmana mig själv och ta det hela bokstavligt och faktiskt bara använda ett streck, men nej. Inte denna gång. Så i stället fick det bli en bild av minen jag antar jag hade när jag läste temat.
 
Minus papiljoetterna då, men det kändes som ett passande inslag. Det är för övrigt något jag nog tänkter ta mig tid och göra ordentligt någon gång i framtiden och inte bara nerkladdat som här ovan. För jag gillar idén som sådan.

Kommentarer
Postat av: Maria Björnbom Öberg

Det är ju det som är grymt med torsdagstemat att man får tolka det precis hur man vill :) Blev jättefint!

Svar: Tack! Ja, precis. Vore ju halvtrist i längden om temat var "boll" och alla gjorde en fotboll =)
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback