Sommar i en skål.

Som alltid när jag blir förkyld vägrar det ge med sig. Det faktum att jag sov ungefär ingenting i natt gör inte direkt saken jättemycket roligare. Jag har i alla fall tröstat mig med färska hallon, fraspuffar och mjölk. Alltid något. För övrigt är färska hallon och vaniljkesella min last sedan i våras. Hur gott som helst.
 
Ja, roligare än så blir det nog inte idag. Speciellt inte som mina hallon är slut. Eller just det. Såg en av världens största råttor idag när jag var ute en minipromenad för att få lite luft. Den sprang rätt över vägen. Det var för all del inte en rolig historia, men varför ska jag lida i onödan? Värre var det dock när jag såg en mus springa över en gång i en mataffär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback