Torsdagstema: Mitt nya jobb som mönstertecknare åt en tröjstickarfabrik.

För fullstor version,
klicka här.
 
För fullstor version, klicka här.
 
Jag hade inte tänkt vara med i den här veckans torsdagstema eftersom jag har andra saker som, tyvärr, är viktigare. Men så fick jag i morse en idé jag helt enkelt inte kunde släppa. Och eftersom de där andra sakerna är sjukt tråkiga så sitter jag ändå här någon timme senare med ett bidrag. Och jag är glad för det eftersom jag blev nöjd. Fler bidrag finns hos denna veckas temasättare artemilia.

Kommentarer
Postat av: smäm

Jättesnygg!

Svar: Tack!
therese

Postat av: artemilia

håller med Smäm! Kul att du är med i torsdagstemat!

Svar: Tack! Kul att ni har tagit initiativet till torsdagstemat =)
therese

2013-10-11 @ 13:20:41
URL: http://artemilia.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback