Put me right here.

Jag skrev ju för inte så länge sedan att jag hade köpt en förvaringsgrej till smink på IKEA. Och jag är hur nöjd som helst. Så skönt att inte behövs rota runt efter saker utan allt har sin plats och man kan se var den platsen är. Riktigt allt har inte tagit sig in i förvaringen än, och mina övriga nakedpaletter bor i tittskåpet jag visade för hundra år sedan eftersom jag inte använder dem på en daglig basis men de hade fått plats i facket under snedfacket vilket är ett stort plus.
 
 
Så var det ju det här med att jag inte hade någonstans att göra av boxen... Och det har jag fortfarande inte, men den har fått ett tillfälligt hem i ett fack i en garderob. Inte optimalt eftersom jag måste ha tyget liggande ovanpå för att det lär bli dammigt annars. Men i framtiden kommer jag att skaffa en byrå eller något där den ska få bo i en låda. Det här duger så länge.
 
 
Och slutligen, när vi nu ändå pratar förvaring, så köpte jag även förvaring till nagellacken. Också hur bra som helst. De här bor i en låda i en annan garderob, precis där jag hade tänkt ha dem.
 
De båda förvaringslösningarna är egentligen insatser till IKEA:s system och kostade i princip ingenting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback