Oops.

Jag sjunger gärna när jag duschar. Eller. Nej. Jag fulsjunger gärna när jag duschar. Gärna gamla godingar som den där om korvgubben med en låda på magen exempelvis. Jag vet. Men i alla fall. Idag var det R. Kellys I believe I can fly, och när jag kom ut ur duschen gick jag exalterat till Bekanten och frågade om han ville se koregrafin jag hade gjort. Och det ville han. Så jag visade den.*
 
Jag: Visst är den bra?
Bekanten: Ja, det var gulligt.
Jag, samtidigt som jag går ut i köket: Gulligt? Det skulle ju vara sexigt. Erotica!
 
Och alltihop var så klart på skoj. Tills jag såg att köksfönstret var öppet och någon var ute på balkongen bredvid och därför säkert hörde när jag halvskrek ut "erotica". Då kändes det inte så himla roligt längre, det måste jag medge.
 
 
* I (pekade på mig själv) believe (pekade på huvudet) I can fly (gjorde flaxande ving-rörelser), I believe (samma som innan) I (pekade på mig själv) can touch the sky ("tog" upp i luften). Jag vet, bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback