Make me up.

Jag har länge varit nyfiken på att prova något från Idun, men det har inte blivit av. Var dock inne på Apoteket Hjärtat och de hade en ta tre betala för två-kanpanj på alla sminkvaror så tänkte att det var dags nu. Färgerna stämmer som vanligt inte överens med verkligheten, till exempel är den till vänster inte vit utan mer... pärlemoskimrande. Vildkaprifol heter den, och den gjorde jag redan vid förra julen hintar om till Bekanten att jag ville ha i julklapp, vilket han dock inte registrerade, men nu är den alltså min. Jag vet inte, på baksidan står det att det är en ögonskugga men jag kommer främst använda den som highlighter.
 
Och jag behöver egentligen inte bruna nyanser eftersom jag redan har hur många som helst, exempelvis både Naked 2 och Naked Basics från Urban Decay som bara de fyller en människas behov, men smink och nagellack har kommit att bli min kryptonit. Kan inte stå emot. Dessutom skulle just de här vara extra skonsamma och på vintern blir mina ögonlock superkänsliga och blir stickiga och svullnar lätt upp vid sminkbärande, så jag hoppas att de här kanske ska hjälpa mig med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback