En perfekt höstdag.

Eftersom vi har årskort på Skansen* tyckte vi att det soliga vädret förtjänade en tur dit. Det var hur många fasaner som helst där och herrarnas färgglada fjädrar i kombination med höstlöven gjorde sig minst sagt bra ihop. Älskar de små huvud... stråna? Synd att det inte var någon som hade stjärtfjädrarna utvecklade, tycker det är så himla coolt.
 
När jag var på Skansen tidigare så var jag i ärlighetens namn inte så förtjust. Främst på grund av att jag jämförde det med Kolmården, men Skansen har vuxit på mig och numera är det en av mina favoritplatser här i Stockholm. Så fina områden. Längtar till julmarknaden. Förra året vi var där började det snöa stora, fluffiga snöflingor. Det var magiskt. Åtminstone tills det började blåsa, mulnade igen helt och blev blött och kallt.
 
 
*Så värt det, hur många fina promenadalterativ som helst. Eller ja. Många i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback