AFK, torsdagstema.

 För fullstor version, klicka här.
 
Veckans tema är away from keyboard och det ni ser ovan är ett förslag på vad man kan göra då. Lustigt egentligen hur det kom att bli just mascaramålning jag gjorde med tanke på att det är min mesta hatdel av sminkning. Jag har nämligen jättedåliga ögonfransar som vägrar vara böjda, hur jag än bär mig åt. Så i min värld, när jag sminkar mig själv, förstör bara ögonfransarna. Kan titta länge och avundsjukt på människor som har fina ögonfransar och vara så bitter på mina egna.
 
Fler bidrag hittas hos veckans temasättare artemilia.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Intressant tolkning! Måla ögonfransarna går minsann inte att göra via datorn=) Ps. du kanske skulle testa en enkel ögonfransförlängning, då kan man nog få fason på dom.

Svar: Ja, det vore kul att testa men jag har världens känsligaste ögon så det skulle nog sluta i katastrof!
therese

Postat av: artemilia

Tack för att jag fick ta del av din fina tolkning! :)

Svar: Varsågod, tack för att du tittade =)
therese

2013-10-24 @ 19:02:29
URL: http://artemilia.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback