Vinter- och juluppdatering.

Jag har försökt att vintra- och jula till köket litegrann. Det är så hopplöst från början det där rummet, men om man fokuserar på den här delen så är det okej i alla fall. Hittade underbara gardiner på Rusta, älskar domherrar. Jag är som bekant en periodare och just nu är jag i en sådan period där jag vill ha massor med utsmyckningar på bordet. Inte jättepraktiskt alla gånger, men det funkar. Älskar den lilla busken med guldglitter på. För att inte tala om renasken. Och kransen så klart, men den har ju hängt där sedan i somras. Det enda som egentligen fattas nu är nötter att ha till adventsljusstaken samt en mer julig löpare, men jag har inte hittat någon jag gillar än.
 
IKEA-kassen är för övrigt inte en inredningsdetalj utan den innehåller julpynt, julklappar och julklappsinslagningsattiraljer. Var ska man annars ha de sakerna än i köket... I helgen blir det i alla fall till att jula upp ordentligt här hemma. Det är dags nu. Speciellt med tanke på att jag åker iväg mot mitten av december och alltså går miste om nästan halva julmånaden här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback