Bekanten. Charmör sedan 1986.

Så. Jag provade en ny foundation igår. Och när jag kom hem och Bekanten fick se mig utbrast han i "Vad fin du är idag!". För det första. Vadå idag? Jag är fin alla dagar, det ska du ha svordom klart för dig. För det andra. Jag gillar inte den där förvånade tonen. Den funkar inte för mig. Så skulle han förklara vad skillnaden var. "Din hy ser så jämn ut. Som en porslinsdocka. Du strålar." Jaha? Till skillnad från i vanliga fall när min hy ser helt ojämn och hemsk ut menar du?
 
Så resten av kvällen fortlöpte naturligtvis på följande sätt från min sida...
"Nu går jag och min ojämna hy och duschar." "Nu går och och min ojämna hy in i vardagsrummet." "Jag och min ojämna hy går och lägger oss nu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback