Allt och inget. Mest inget.

Herregud, den här veckan har bara flugit förbi. Jag kan verkligen inte förstå hur det kan vara söndag. Och jag har ändå inte gjort något speciellt, men jag var ledig både måndag och fredag så det spelade väl naturligtvis in. Har fått igång julklappsinhandlingen. Jöpt en del grejer till Lillebror, pappa samt en grej till Bekanten som han själv bad mig köpa när vi var på stan tillsammans. Någon samlingsgrej med Johan Falk-filmer. Jag vet. Världens tråkigaste julklapp någonsin. Och visst att det var något han verkligen ville ha, men det kändes ändå tråkigt för mig personligen att bränna en del av julklappsbudgeten på det. Jag tycker inte att det är människan som tar emot julklappens nöjdhetskänslor som är de viktiga. Jo, det gör jag så klart. Men ändå. Johan Falk. Usch.
 
Sprang på en ö-granne på Söder samtidigt som jag pratade med pappa på telefon. Och pappa och den här ö-grannen kände varann innan vi flyttade till ön. Liten värld och allt det där. Jaja. Jag är ledsen att jag inte är roligare nu för tiden, men. Jag vet inte. Är väl i någon slags... ja. Svacka kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback