Upp och ner. Ner och upp.

Ett av de snyggaste bokomslagen någonsin. Och väldigt fina örhängen.
 
Den här dagen har haft både toppar och dalar orkesmässigt. Först i morse var jag superpigg. Sedan dog det helt ut på förmiddagen, sedan gjorde orken comeback och jag skrubbade balkongräcke, målade på wipen från igår samt rensade köksskafferiet. Efter det bar det iväg en sväng för att göra ärenden, bland annat hämtade jag ut paketen och köpte ett par örhängen, vilket ni kan se bevis på ovan. Sedan hem igen och släpa fram balkonggolvet från förrådet och lägga det.
 
Eller ja. Nu visade det sig att just balkonggolvsläggning låg utanför både mitt och Bekantens kompetensområde, men det är en historia för en annan dag. Därefter blev det dusch, tätt följt av en ny våg orkeslöshet. Och nu sitter jag här och tänker att jag kanske skulle plocka i ordning lite trots allt.
 
Herregud. Kan jag inte bara bestämma mig. Sjukt irriterande att ha sådana här toppar och dalar. Menmen. Tur att det finns toppar i alla fall. Något det varit ont om på senaste. Varit galet orkeslös och... Jag vet inte vad egentligen. Olustig är kanske vad jag varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback