Pink roses.

Liksom med hjärtan har jag som huvudregel även svårt för rosor. Men utbudet var knapert och jag tycker faktiskt att de här var fina. Framför allt matchar de påskkycklingarna perfekt.
 
På bilden skymtar även min glossybox, födelsedagspresent från pappa. Fick brun utan sol, bronzefärgat läppstift och lite annat. Förstår inte hur man kan skicka bronzefärgat till någon som klickat i "ljus" på sin profil. Färgen skulle vara hur fin som helst på någon med färg i ansiktet, men det skär sig faktiskt lite mot min likbleka hud. Och nej, brun utan sol är inte min grej. Solbränna är överhuvudtaget inte min grej. Skugga är min grej. Eller som pappa brukar säga "det är som om du suttit i jordkällaren hela sommaren".
 
Men men, det är bara att hoppas på nästa månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback