Nail fail.

Jag tänkte jag skulle muntra upp mina beiga naglar lite och tog därför fram ett glitterlack och smetade på de två ringsfingersnaglarna "för så gör ju alla coola människor". Det visade sig dock att jag inte är speciellt cool för det ser inte klokt ut. På bilden ser det förvisso halvokej ut, men lie. Herregud. Först var min plan att ta ett finmalet glitter, men så tänkte jag ju större desto bättre, big mistake. Men, jag kan ju inte gärna ta bort allt och börja om så nu får jag se ut så här.
 
På tal om naglar har jag en väldigt sjuk relation till mina. Jag klarar inte av att ha längre än som ovan. Det har hänt flera gånger att jag tar bort nagellack som fortfarande ser fint ut för att jag "känner" att naglarna blivit för långa och måste fila ner dem. Psycho, jag vet. Men sådan är jag. Tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback