Change.

Ett sängbord blev det också. Som jag satte ihop. Älskar att bygga IKEA-möbler. På riktigt. Ska bara hitta lite nya tidningar när tillfälle ges.
 
Som eventuellt har framgått var pappa här förra helgen och han hade med sig verktygslådan så att vi kunde få upp tavellister, persienner och ny gardinstång bland annat. Och då kom det fram att Bekanten var missnöjd med mina fina ljusblå gardiner i köket, för tydligen så tröttnar man, det vill säga han, snabbt på gardiner.*
 
Så när vi var på IKEA hittade vi ett nytt par. Och jag satte upp det här nya paret en dag när han var på jobbet utan att berätta om det eftersom jag helt enkelt ville utföra ett litet experiment. Bekanten är nämligen inte världens mest observanta gubbe. Vilket än en gång bevisades. Det tog honom nämligen två dagar att upptäcka de nya gardinerna.
 
Jag vet. Men vad ska man göra åt saker? Han tyckte i alla fall att det blev fint. När han väl upptäckte det.
 
 
*Otur bara att han inte tröttnar på de fula bruna i vardagsrummet och de ännu fulare bruna i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback