Våren 2013.

Det har blivit så svårt att uppdatera eftersom jag, när jag började skriva här för ungefär tusen år sedan, tog ett aktivt val att inte skriva saker som... Ja, men för mycket från mitt privatliv helt enkelt. Vad jag gör och sådant. Och på senaste har min livssituation genomgått vissa förändringar som gör att det känns som om jag inte kan skriva något om något längre.
 
Allt det där runtomkringlullandet jag skrivit om förr har jag helt enkelt inte haft tid att reflektera över. Dessutom är det vår. Och även om det är skönt att snön börjar försvinna och allt det där så får jag alltid lite av en vårdepression. Jag har liksom ingen lust. Och om jag har lust så har jag ingen ork. Och har jag ork så har jag ingen lust och så håller det på. Dag ut och dag in.
 
Så det är helt enkelt därför det är som det är här inne nu för tiden. Vilket jag personligen tycker är tråkigt för jag gillar att skriva, men inspirationen finns bara inte där. Och när den finns där finns inte orken. Och när orken finns där finns inte... ja, ni förstår.
 
Och jag vet att jag tjatar, men jag skyller faktiskt en hel del på blogg.se också och deras oförmåga att leverera en lösning till mobilbloggande för android. Det driver mig till vansinne att inte kunna skriva något när jag kommer på det, för om det inte görs då blir det aldrig av. Surt, surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback