Ond cirkel.

Jahapp. Vaknade klockan halv sex idag. Försökte somna om i 45 minuter men det är verkligen omöjligt. I samma stund som jag vaknar går min hjärna igång och tänkter på allt jag ska komma ihåg under dagen.* Så det var bara att ge upp och helt enkelt kliva ur sängen.
 
Så nu sitter jag här. Inte okej. Igår lovade jag mig själv att jag skulle sova till halv åtta åtminstone. Jaja, löften till sig själv är ju meningen att brytas.
 
 
*Dagen till ära tänkte jag bland annat på: att jag var tvungen att kolla efter vårjacka, vårskor, blank tygpåse, tygpenna, om mitt recept gått ut, att jag ska beställa några böcker, att jag har arbete liggande i köket som ska bli gjort, vattna mina örter, komma på vad för livsmedel som jag behöver handla och så vidare och så vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback