Kanske nästa vecka.

Torsdag innebär som bekant torsdagstema och jag hade ett påbörjat alster denna vecka, men tiden fanns inte där och jag ville inte lägga ut en halvfärdig grej. Speciellt inte efter förra veckan då jag stressade för att hinna, men inte hann färglägga, som jag egentligen hade velat göra - något jag ångrade efteråt.
 
Hur som helst. Färglägga kan jag ju göra en annan gång. Var, så klar, i alla fall inne hos Smäm och kollade in övriga bidrag och blev väldigt kär i denna bild målad av Sara Rödett.
 
 
 
 
Jag gillar dock den här serietidningskänslan denna cut out från min bild förra veckan förmedlar. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Åh, tack för din kommentar, så glad jag blev! Kul att du tyckte om den! :D Jag gillar din formstil! Häftig bild! Kram! :)

Svar: Tack, tack =)
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback