Jag skulle vilja visa er en wip.

Veckans torsdagstema "Jag skulle vilja visa er..." är satt av
komigensofie, där ni även hittar veckans övriga bidrag. Och nu blev det ju som så att jag inte hann klart med min bild denna vecka, men eftersom jag spenderat en massa tid idag åt att hålla på med den här när jag egentligen borde ha gjort en massa andra mer tvingande saker så känner jag att det får bli en wip denna vecka.
 
Känns samtidigt tråkigt att lägga ut något som inte är klart, men tror inte att jag kommer ändra så mycket på den här utöver detaljer och klänningen. Är osäker på hårfärgen i och för sig. Men, men.
 
Har för övrigt haft målarkramp* eftersom jag velat göra något jag kan testa att trycka ut och ha på väggen hemma. Vet inte om det här är något jag vill ha uppsatt, men kanske. Hur som helst har det gett mig prestationsångest att det måste bli så pass bra att det är värt att testa en tryckning.
 
 
*Som skrivkramp; vet inte om det är ett riktigt ord, men det jag haft i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: Art by Mai

Tycker att den var jättefint gjort!

Svar: Tack! =)
therese

Postat av: Coco Centaur

Snygg bild! Jag tycker den är fin som den är :)

Svar: Tack! Ja, men den ser inte ut som jag hade tänkt mig så ska nog ändra på den en dag när jag får tid över =)
therese

2013-03-15 @ 10:11:31
URL: http://cococentaur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback