All denna teknik.

Jag avskyr verkligen min skrivare. Den är helt dum i huvudet. Man måste, på fullaste allvar, hjälpa den att skriva ut genom att "trycka på" pappret så att det ågår igenom, utan hjälp så fastnar det. Skrivaren har även den värdelösa egenskapen att om man inte håller fast pappret under det som den ska ta för att skriva på så åker det med och så fastnar det. Och så kan man inte skriva utf ör mycket åt gången. Två blad åt gången bara, fram- och baksida. Jättekul när man ska skriva ut saker som är längre än fyra sidor...
 
Hur som helst. Det är lite vad jag sysslat med i veckan. Bråkat med min skrivare. Bekanten är dock imponerad av mig för att jag aldrig tappar det och släpper lös min irritarion verbalt eller fysiskt. Jag vet inte jag det. Risken finns väl att det en vacker dag slår slint tolat för mig och så sitter jag där med hål i rutan för jag slängt ut en trilskandes dator eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback