Texturer.

Traditioner är ju som bekant återkommande varför vi i vanlig ordning åkte upp till Fårö på midsommardagen för att grilla korv varför jag har mobilen full med bilder i denna stil. Är att ha till nya alster, men man känner sig inte helt verklighetsanpassad när alla anra går och tar bilder på vyerna med raukarna och man själv tar närbilder på själva stenen.*
 
Är dock oklart när alla dessa nya alster ska bli till. Hade med mig målardatorn till ön för att jag tänkte att jag där hade så gott som varje kväll till målande. Och tid hade jag förvisso, men noll inspiration. Gjorde något halvhjärtat försök men blev inga succéer direkt. Med andra ord släpade jag med klossen helt i onödan. Men, det är som vanligt. Om jag inte hade haft med den hade det varit tvärtom.
 
 
*På tal om raukarna så stod vi mitt bland dem när Bekanten undrade "var de där raukarna är". Att det var stenformationerna hade liksom undgått honom lite. Ibland blir jag förvånad över hur han har tagit sig så långt i livet som han har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback