Roses are pink.

Fyndade den här fina buketten vid stängning på Hötorget igår. Tjugo kronor. Ett helt okej pris om man säger så. Hoppas bara de håller ett tag nu, kvaliteten kan ju vara lite upp och ner där, men för tjugo kronor är det ju värt chansningen. Egentligen gillar jag inte att handla i stånden där för att de som jobbar där är så hetsiga och skrikiga, men ibland är det trots allt värt det.
 
Är därutöver barnsligt nöjd över det svarta sidenbanden jag knutit runt vasen*. Hur syggt som helst i mina ögon. Och böckerna. Som jag älskar böckerna. Har fortfarande inte hittat ett hem till dem så tills vidare får de vara på bordet så länge de inte är i vägen.
 
 
*Som från början är en blå och grön ljuslykta i glasmosaik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback