Trött, fast ändå inte.

Så, klockan är lite drygt halv fem och jag är uppe. Inget mirakulöst i det, är många som är uppe halv fem. Jag har dock varit vaken sedan tretiden, och inte heller det är i och för sig mirakulöst - men eftersom jag inte har någon anledning att vara vaken så tidigt är det här bara en väldigt jobbig natt. Vaknade strax innan tre och kunde verkligen inte somna om, hjärnan gick på högvarv direkt. Så nu, efter dryg en och en halv timmes vridande och vändande, har jag gett upp och sitter här med förhoppninen att jag, om jag är uppe någon timme nu, kan gå och sova senare.
 
Alternativt att jag somnar här i soffan framför någon serie eller något. Ja, jag är i soffan. Funderade först om jag skulle sätta mig och måla lite, men någon måtta får det faktiskt ta och finnas. Så nu ska jag helt enkelt sänka ljudet så mycket det går, eftersom Bekanten tack och lov sover, och hoppas att jag somnar, antingen nu eller om någon timme.
 
Oavsett vilket lär ju det här bli en blädag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback