Creepy. Mad.

För fullstor version, klicka här.
 
Målarlusten sprudlar som aldrig förr och helt plötsligt blev en ny bild klar. Jag tragglar samtidigt på med PLL i bakgrunden och... Ja. Vad ska jag säga. Är fortfarande inget fan, men det är helt okej att ha som bakgrund i alla fall. Faktum var att just denna kom till mig på grund av serien. Det var ett halloweenavsnitt och jag antar att det väckte en liten lust efter något... mörkare. Är superkär i kinderna och ögonområdet. Och jag vet inte, men nu när jag tittar på den tycker jag nästan att det är något litet Mona-igt över den (PLL). Eller om det än någon av de andra. Jaja.
 
Det blev för övrigt inte mycket mer sömn igår. Slumrade till i någon halvtimme, men det fick mig bara att känna mig än mer sliten. Nej, mycket vettigt blev det tyvärr aldrig gjort igår, men förhoppningsvis lyckas jag bättre med något idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback