Homemade. Kanske 2013 års glasögontrend.

Så, mina glasögon fick någon slags identitetskris och bestämde sig för att bli helt böjda och knäppa så att de inte passar alls längre. Bara jag tittar lite neråt glider de av. Så. Ja. Problem är som bekant till för att lösas så jag band helt enkelt fast glasögonen med en bit från en plastpåse.
 
Det behöver inte nödvändigtvis vara just en plastpåse, jag hade bara inget snöre hemma. Och man tager vad man haver. Ja, nu är det här i och för sig endast en hemmalösning. Riktigt så i framkant känner jag inte att jag vill ligga att jag går omkring så här ute. Nej, ute går jag konstant och petar upp glasögonen till näsryggen igen.
 
Med vänlig hälsning,
Sexy girl, both at home and out and about.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback