Det kommer att räcka ett par år.

Det var verkligen tur at jag och Bekanten köpte ett datumljus förra månaden. Det har kommit till användning... Kanske inte så mycket som är meningen, men låt oss nu se positivt på det här. Åtminstone en utgift mindre nästa december.
 
Frågan är dock vad som händer om vi inte bor tillsammans nästa år. Vem får vårdnaden. Personligen röstar jag på mig själv eftersom de få gånger eländet var tänt så var det min förtjänst, men å andra sidan tappar jag snabbt intresse för saker så nästa år lär jag knappast vilja ha samma ändå.
 
Det gick inte så jättebra med adventsljusen heller om vi ska vara helt ärliga med varann, och just idag tycker jag vi kan kosta på oss det. Vi kom bara till andra ljuset, vars siffra ni kan se till höger i bild, och det var inte ens mycket brunnet på de två vi fick igång.
 
För att avsluta kan vi ju prata om diskmedlet som finns med på bild. Personligen har jag alltid använt Grummes blåa. Bekanten har Yes. Och vi kan ju säga som så att gröna Yes inte är ens i närheten lika fin att ha i en genomskinlig pump som Grummes blå. Plus att den blåa luktar fräschare och gör inte mina händer lika snustorra som den där gröna gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback