B. L. Ä.

Herregud vilken dag. Jag har nyligen införskaffat ny dator och idag är dagen då det inte går komma ifrån det faktum att jag måste ordna med Office-paketet. Och det är så vidrigt. Och jag måste verkligen ha det idag. Helst för några timmar sedan. Hur som helst behöver jag för det en sladd.  En sladd jag inte kan hitta. Har letat överallt. Har nu ingenstans mer att leta, men ändå är den borta.
 
Så nu sitter jag här och är allmänt nedstämd. Det är inte direkt så att det faktum att jag har sprängande huvudvärk gör det hela roligare. Jag har nämligen nya glasögon sedan ett par dagar och vi kommer inte alls överens. Jag hoppades att det skulle bli bättre med tiden, men icke. Ser halvdåligt, allt ute i kanterna är skevt och jag har haft huvudvärk sedan jag började använda  dem. Jag har haft glasögon sedan jag varit fyra och aldrig upplevt något liknande. Det har alltid tagit kanske tio minuter sedan har jag inte märkt av de nya glasen. Ska ge dem en sista chans ute i verkligheten sedan får jag väl börja bråka med min optiker. Något som lär vara lika roligt som att leta efter en bortsprungen sladd. Förmodligen ännu roligare...
 
Med vänlig hälsning,
Bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback