Årets första.

För fullstor version, klicka här.
 
Så. Nytt år nya möjligheter och alla sådana där klyschor. Jag kände med senaste bilden jag gjorde att den bara var hur tråkig som helst. Fin, ja. Men tråkig. Och inte bara den, utan alla mina verk. Fina men tråkiga. Ingen skojig kombination.
 
Alltså ska jag i år försöka vara lite mindre tråkig år 2013. Det händer så klart inte över en natt, men en konstig fisk och ett stjärnöga är väl möjligen en bit på väg. Herregud, vi är alla barn i början.
 
Hur som helst gillar jag den. Lyckades dock klanta till det ordentligt. Skulle provtrycka en bild för att så småningom göra något till en tavla, men lyckades slänga bort den versionen, men den här räddades i alla fall. Sjukt irriterande med tryckversionen dock. Men det har ju inte ens gått två veckor av det nya året än, så jag har tiden på min sida. Jag hade ändå inte ha velat ha den här bilden på väggen.
 
Med det sagt är jag för all del inte säker på att jag skulle kunna ha något av mina värk uppe. Ju oftare jag tittar på en bild, desto fler fel hittar jag med den. Känns halvkul kanske. Jaja. Nu är året hur som helst invigt.

Kommentarer
Postat av: marina

Jätte fin. :)

Svar: Tack! =)
therese

Postat av: LADY THIRTY

Finfin bild!

Svar: Tack så mycket =)
therese

2013-01-12 @ 20:38:12
URL: http://ladythirty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback