World tour of Skandinavien.

Brunchen igår var helt fantastisk. Vi var på Clarion Hotel Stockholm och jag var innan lite skeptisk till att det kostade 260 kronor per person men så snart jag kom in i lokalen och såg maten, och sedermera smakade den, försvann alla tvivel. Hade lätt kunnat betala hundra kronor till för det där. Det var långt över förväntan, och mina förväntningar var väldigt höga.
 
Hur som helst. Det jag egentligen hade tänkt skriva om, för ungefär två veckor sedan, var att jag var och såg Johan Glans. Min första stand up-erfarenhet och herregud så bra det var. Redan när han kom framskuttandes in på scenen blev jag alldeles varm inombords och känslan höll i sig hela föreställningen. Jag vet att det inte syns så bra på bilderna på grund av strålkastarna, men ni får helt enkelt lita på att jag var där.
 
Glanskvällen var för övrigt enda kvällen de senaste två-tre veckorna som jag inte var sovandes i säng redan klockan tio. Och när jag skriver tio menar jag att jag oftast är på plats redan halv tio. Okej, i majoriteten av fallen redan klockan kvart över nio...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback