Love.

 
Ända sedan jag såg Adam Levine i The Voice har jag varit lite kär. Jag har dock alltid trott att Maroon 5:s musik inte är för mig, men hjälp. Hamnade på Overexposed av en slump i går och där har jag varit sedan dess. Låten ovan, Sad, vet jag inte ens hur många gånger jag hört vid det här laget.
 
Jag avskyr egentligen tatueringar, men Levine får ha hur många tatueringar han vill för det är så snyggt så man nästan dör lite när de sitter på honom. Och så är han rolig i programmet och har grym röst och sådant där, herregud. Jag är väl ingen grottmänniska. Jag säger bara att jag skulle ha dumpat Alexander Skarsgård utan att ens behövt fundera över saken för Levine.
 
Ingen av dem slår förstås Bekanten, det är ju självklart. Behöver ens inte skrivas. Om det inte vore för att Bekanten läser här och kanske skulle bli lite kinkig om jag inte påpekade det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback