I'm so funny.

"Löser du den här är jag din för evigt" sa jag till Bekanten igår och gav honom den här. Och som han försökte. Till slut blev han frustrerad och sa att jag måste gjort fel. Sedan blev vi lite osams för att jag sa att den där innan "-Ä" är ett träd, medan han ansåg att det var oväder*. Efter en kvart gav han upp.
 
Då berättade jag att jag bara hade klottrat ihop något, att det inte fanns något svar. Då blev han upprörd, fast mest tyckte han nog att jag var charmig. Själv hade jag svårt att avgöra om det var gulligt att han verkligen hängav sig och försökte, eller bara sorgligt att han inte själv kom på att den var hittepå...
 
 
*Ett moln med regn.

Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

hahaha underbart ju!! Måste testa det någon gång!

Svar: Ja, jag rekommenderar det varmt! =)
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback