Dumma.

Bekanten är fortfarande sjuk stackarn så idag blir det till att vara hemma för vård av sjuk Bekant, vab. Han sover så jag tänkte passa på att se på Once upon a time eller The good wife. Jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville se först så tänkte att jag fick låta impulsen avgöra när jag väl såg länkarna.* Så går in på min första streamingsida. Inget. Blir dock inte orolig, den kan vara lite seg ibland, så går in på den andra. Inget.
 
Och här kommer jag på att det var det där jävla Super bowl igår. Så klart finns det därför inga serier. Sport har verkligen förstört så mycket för så många i alla tider. Idag, drabbades jag.
 
Som tur är har jag ett Project runway US-avsnitt jag inte sett, så helt förstörd är jag inte.** Även om det är en klen tröst i jämförelse med Once när man var upplagd för icke-reality.
 
 
*Mitt liv är inte så fattigt som det låter.
**Som sagt, inte så fattigt som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback