Lillebrorsbesök.

Lillebror har varit här och hälsat på. Han skulle egentligen bara svänga förbi några timmar men det blev en natt och en dag i stället. Väldigt trevligt. Vi spenderade hela dagen med att knata Stockholm runt. Odenplan, City, Gamla stan, Sephora för födelsedagsinköp till mig och så vidare.
 
Gamla stan var Lillebrors grej. Han ville se slottet och så där. Vi satt på en bänk utanför slottet och ringde pappa i ett annat ärende när det var dags för vaktavlösning så då var han med och livekommenterade det i luren eftersom han själv gjort det i sin ungdom.
 
Och så har jag även gjort kycklingmarinad med citronmelissen från IKEA-växtgrejen. Väldigt mysigt det med. Har inte så mycket med Lillebrors besök att göra kanske, men eftersom jag hade bild på kryddorna och inte Lillebrorsvistelsen fick det vara med här. Plus att jag ville skryta om min krydda. Mest därför faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback