Cityless.

Jag vet inte riktigt varför, men både nu och då kommer kommentarer jag postar på andra ställen inte fram utan stoppas av skräppostfiltret. Inte för att jag skriver något otrevligt utan bara för att blogg.se vill jävlas skulle jag tro. Så var det förra veckan när jag gav mig på torsdagstematgrejen. Vi får se hur det går idag.

Hur som helst är veckans tema "I min stad", och eftersom jag aldrig riktigt känt att jag haft en stad så fick det bli en sådan människa helt enkelt. Hos Nollfemnolltvå kommer bidrag upp under dagen. Vi får se om jag lyckas komma fram den här gången.

Kommentarer
Postat av: Smäm

Fin!

Svar: Tack =)
therese

Postat av: Sofie / Komigensofie

Jättefin! :)

Svar: Tack! Gillade din med =)
therese

2012-09-13 @ 11:17:46
URL: http://komigensofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback