Bathing suit.

Det finns några bloggare, däribland Smäm, som startat upp något som kallas för torsdagstema. Det går ut på att någon i gruppen bestämmer ett tema så får de som vill vara med och måla något på det temat. Jag såg det här först hos just Smäm och följde det i våras när det begav sig. Såg att det var dags att dra igång det igen inne hos henne och att temat denna gång var "saker som börjar på BA". Och eftersom jag höll på med en bathing suit, eller om man hellre vill det: baddräkt, tänkte jag faktiskt vara med. Det kan ju aldrig skada tänker jag.
 
Den här veckan håller Artemilia i det hela så där kommer det finnas länkar till alla verk som är med.

Kommentarer
Postat av: Smäm

Men vad tråkigt :( Denna var verkligen hur fin som helst. Ska kolla med Emilia vad som kan ha blivit tokigt. Nästa vecka väljer nollfemnolltva.blogg.se tema och där går det förhoppningsvis bättre att kommentera. Hoppas du vill vara med då igen!

Kram!

Svar: Tack, alltid kul när fler än en själv gillar var man åstadkommit =) Absolut, bara tid och inspirationen finns där, är ett jättetrevligt initiativ med torsdagstemat tycker jag!
therese

Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snyggt:D

Svar: Tack =)
therese

2012-09-22 @ 21:06:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback