Pissvecka.

Den här veckan går inte till historien som min favorit direkt. Började i helgen tror jag med att jag sov extremt dåligt. Mardrömmar hela nätterna. Så i tisdags medförde den dåliga sömnen annalkande huvudvärk innan läggdags. Igår blev det värre och värre under hela dagen för att avsluta med ett riktigt migränanfall precis när jag lagt mig för att sova.

Natten till idag sov jag dock bra och mardrömsfritt men hade fortfarande värk. Lyckades somna några timmar mitt på dagen och efter det känns det äntligen bättre. Faran är dock inte över än för jag känner fortfarande av den då och då, men jag hoppas verkligen att den inte återkommer vid läggdags och att jag får ännu en natts god sömn så jag kan vara hundra procent i morgon.

Det värsta är att det inte ens varit jättefarligt den här gången. Jag har varit med om mycket värre attacker, dock var det nu ett tag sedan jag hade migrän så jag har helt enkelt blivit ovan. Men, liksom med allt annat i mitt liv, är jag periodare med värken också. Bara att hoppas på att det här bara är en engångsgrej och inte en ny period.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback