Magni.

För full storlek, klicka här.
 
Veckans torsdagstema är magnification. Jag tänkte först hoppa den här veckan eftersom min kära musarm gjort sig påmind, men hade en idé som jag i alla fall ville testa igår. Den funkade inte. Men det ledde till bilden ovan. Valde att tolka temat åt överdrivethållet. Men om man känner sig som en bokstavsföljare är faktiskt både kjol och hår ganska stort. Älskar hur som helst geishalooken, så fick bli en variant på det.
 
För att se fler bidrag, titta in hos Bokkei under dagen där fler inlägg kommer att publiceras.

Kommentarer
Postat av: Maria Björnbom Öberg

Man får ju tolka precis hur man vill, blir ju oftast bäst om man inte tolkar bokstavligen utan låter fantasin go wild :)
Hoppas din musarm inte blir allt för jobbig :/

Svar: Precis, tolkningar livar upp =) Älskade din fluga, grymt fina färger. Min första idé var att göra en tjej med flugögon, men det ville sig inte. En annan gång kanske!
Tack, jag hoppas på det samma. Fick den i gymnasiet när jag gick en datorsittande linje och både nu och då poppar den upp. Den här gången av för mycket wordfeud-spelande...
therese

Postat av: GeMina Arts

Tycker den var skitsnygg! :)

Svar: Tack! =)
therese

2012-11-29 @ 20:42:21
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback