Girl.

Jag har gått och flickierat en hylla i badrummet. Nu kanske du tänker att flickierat är minsann inget ord, men det är det visst det. Och om det nu skulle råka vara så att det inte är ett ord i SAOL:s strikta värld så innebär det i sig inte att ordet inte har rätt att finnas lika mycket som SAOL-orden.
 
Hur som helst. Köpte, trots invärtes strider med mina principer,* Nicki Minaj-parfymen. Flaskan på pressbilden är ganska cool, men live-versionen är inte sådär överdrivet tjusig men ändå helt okej och den passar ju trots allt ganska bra till de rosa och glittriga förpackningarna jag föll handlöst för på H&M. Nagellacket kommer jag definitivt använda, "bosy splashen" lär nog dock förbli oöppnad.
 
Jag tror inte att jag hade tillgång till rosaglittriga saker som barn så den där till vänster fyllde definitivt ett tomrum i mig. Ett tomrom som jag förvisso nog inte visste om att jag hade förrän jag såg förpackningen, men ändå. Tror dock att det blir en kortlivad romans. För även om den inte ser lika billig ut live som den gör på bilden ovan så tror jag faktiskt inte vi kommer spendera resten av våra liv tillsammans.
 
Och jag vet. Tandborsten och tandkrämen i bakgrunden förstör illusionen lite, men det är den enda hyllan som det är tillräckligt mellanrum på för att de ska få plats stående, så det får vi helt enkelt leva med.
 
 
*Gillar verkligen inte Nicki Minaj, men att inte köpa den första parfymen jag fallit för på jag vet inte hur många år hade ju varit värre än att inte köpa den bara för att jag inte gillar dragplåstret. Ja. Åtminsone i fråga om henne. Finns ju värre personer jag faktiskt inte hade kunnat ha stått ut med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback