Snorunge.

Idag skulle vi ha besök och jag hade bäddat sängen. Lagt filten tillrätta nere vid fotändan. Så kom Lillebror in på mitt rum just innan besöket kom och la sig i min säng. Och rörde till filten. Jag tvingade honom att göra i ordning det. Vilket han gjorde halvdant så jag fick ändå göra det i slutändan.
 
Och när jag sedan kom in i mitt rum igen hade ungen gått tillbaka och rufsat till den med flit. Och den är man släkt med.
 
Jag hade en bild på eländet, men jag hade visst inte lagt upp den till datorn och nu orkar jag faktiskt inte gå till mobilen och fixa det så ni får helt enkelt föreställa er en bild på en säng med ihopskrynklad filt på. Fint så här dagen innan jul. Eller jul om ni läser det då. Det får bli min julklapp till er. Klaga hos blogg.se om ni är missnöjda eftersom de inte har en fungerande, vettig, mobilinläggsfunktion till alla med android. Vilket för övrigt är fler än de som har Apples skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback